19 noiembrie 2008

spam de sarbatori

Nu apuc bine sa-mi fac o adresa de mail ca imediat este invadata cu spam. Astazi cineva foarte binevoitor s-a gandit ca ar fi bine ca eu sa primesc pe mail o oferta pentru costume de craciunita.
Acum stau si ma gandesc, oare astia au aflat inaintea mea ca vreau sa-mi schimb sexul sau ca vreau sa o surprind pe un ohm, asa de sarbatori. Ca tot ne invartim noi de vreo 7-8 luni sa ajungem sa ne intalnim.

Acum sa va prezint dovada. Intre timp astept raspuns de la ei, sa vedem cum justifica faptul ca mi-au trimis mail, fara acordul meu.




PS : Ohmule, Craciunita Silvia te-ar aranja ! hohoho

2 comentarii:

Anonim spunea...

Tu sa te-mbraci in Ramona bah si sa te pui sub bradu' de Craciun .:))

Anonim spunea...

nu-mi spune ca te costumezi in elful mic da rau si faci prostioare... =))